Sunday 16 August 2015

Πάρτι στην Αθήνα!

Γεια σας!

Γύρισα! Πέρασε καιρός από το τελευταίο μου άρθρο... Όπως ίσως ήδη ξέρετε, τον περασμένο μήνα παντρεύτηκα τον συμπαίκτη μου από την Team Pro Online André Coimbra. Οι ετοιμασίες του γάμου χρειάστηκαν πολύ χρόνο αλλά άξιζε τον κόπο! Ήταν πραγματικά η καλύτερη μέρα της ζωής μας! Ο σύζυγός μου κι εγώ φύγαμε για το ταξίδι του μέλιτος λίγες μέρες μετά την γαμήλια τελετή και μόλις γυρίσαμε.

Θέλω να τα πούμε και να κάνω ένα άρθρο με τα τελευταία νέα μου και το τι έκανα αυτόν τον καιρό, αλλά θα πρέπει να περιμένει γιατί έχω κάτι φοβερό να μοιραστώ μαζί σας!

Πάρτι τύπου PokerStars

Θα γίνει ένα πάρτι του VIP Club Live στην Αθήνα τον ερχόμενο μήνα! Κάποιοι από σας ίσως ήδη να είστε ενήμεροι γιατί το πρόγραμμα των VIP Club Live πάρτι έχει ανακοινωθεί από την αρχή της χρονιάς. Αλλά σε περίπτωση που δεν το είχατε ακούσει, είμαι εδώ για να σας εξηγήσω πως μπορείτε να συμμετέχετε. 

Ορίστε μερικές σημαντικές πληροφορίες:

  • Το πάρτι θα γίνει στην Αθήνα στις 5 Σεπτεμβρίου.
  • Τα εισιτήρια για το πάρτι είναι διαθέσιμα στο κατάστημα VIP για 1.500 πόντους FPP για SilverStar+ VIPs. Όπως και σε κάθε άλλο πάρτι VIP Club Live, αυτό είναι ένα event αποκλειστικό για τους παίκτες της PokerStars και τους καλεσμένους τους οπότε πρέπει να έχετε εισιτήριο για να μπορέσετε να παρευρεθείτε. Αλλά ακόμη κι αν δεν έχετε αρκετά FPPs ή δεν είστε SilverStar+, μην ανησυχείτε γιατί...
  • Υπάρχουν τουρνουά αποκλειστικά για τους Έλληνες παίκτες που θα τρέχουν μέχρι την ημερομηνία του πάρτι, όπου μπορείτε να κερδίσετε εισιτήρια ανεξάρτητα από το VIP Status. Για παράδειγμα, υπάρχει ένα εξαιρετικό τουρνουά αύριο (17 Αυγούστου) που κοστίζει μόλις 100 FPPs και δίνει 10 εισιτήρια στους νικητές!
Αν παρακολουθείτε το blog μου τότε θα ξέρετε ότι είμαι fan αυτών των πάρτι του VIP Club Live!
Είναι φοβερά και το περιβάλλον είναι πάντα τέλειο! Το επόμενο θα είναι ιδιαίτερο για μένα γιατί θα διοργανωθεί στην γενέτειρά μου, την Αθήνα. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά θα γίνει στο Balux που είναι ένα από τα αγαπημένα μου club. Είναι ένας ανοιχτός χώρος δίπλα στη θάλασσα, με εξαιρετική μουσική... Χρειάζεται να πω κι άλλα; Μπορείτε να βρείτε κι άλλες πληροφορίες σχετικά με τη βραδιά εδώ

Γνωρίζοντας καινούρια άτομα!

Θέλετε να πάρετε μια γεύση; Διαβάστε τα άρθρα μου σχετικά με τα VIP πάρτι στην Λισσαβώνα και τη Στοκχόλμη, ή διαβάστε την συνέντευξη κάποιου που έχει πάει σε όλα! Ο ελληνικός τρόπος διασκέδασης σε συνδιασμό με την μοναδική διοργάνωση πάρτι της PokerStars θα έχει σίγουρα ως αποτέλεσμα μια βραδιά που δεν πρέπει να χάσετε με τίποτα!

Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα giveaways και ελπίζω να τα πούμε σύντομα στην Αθήνα!

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Blockquote

Unordered List