Friday 6 February 2015

Ανακεφαλαίωση 2014 και σχέδια για το 2015

Γεια σας!

Αυτή η ανακεφαλαίωση του έτους έρχεται κάπως αργά δεδομένου ότι έχουμε ήδη μπει στον Φεβρουάριο. Αλλά όπως λένε... Κάλλιο αργά παρά ποτέ! Ξεκινάμε!

Το 2014 ήταν μια εξαιρετική χρονιά για μένα όχι μόνο σε επαγγελματικό αλλά και σε προσωπικό επίπεδο. Όπως μάλλον ήδη γνωρίζετε, ο φίλος μου ο André Coimbra μου έκανε πρόταση γάμου το περασμένο καλοκαίρι. Είμαστε μαζί εδώ και πολλά χρόνια και τα περισσότερα απ' αυτά συζούμε κιόλας οπότε το να παντρευτούμε δεν θα αλλάξει και πολλά στην καθημερινότητά μας. Παρόλα αυτά, θέλαμε και οι δύο να παντρευτούμε κάποια στιγμή και ήρθε η ώρα!

Σχετικά με το πόκερ δε θα μπορούσα να έχω ζητήσει τίποτα καλύτερο από το 2014. Το πρώτο και μεγαλύτερο πράγμα που έγινε ήταν ότι με δέχτηκαν στην ομάδα PokerStars Team Pro Online. Ήμουν απίστευτα χαρούμενη και δεν μπορούσα να πιστέψω την καλή μου τύχη. Το να είμαι μέλος της ομάδας Team Pro Online μου έδωσε την ευκαιρία να ταξιδέψω σε μέρη, να γνωρίσω άτομα και να κάνω πράγματα που διαφορετικά δεν θα έκανα. Συνοψίζοντας, μέχρι στιγμής είναι μια φοβερή εμπειρία!

Τα πράγματα πήγαν καλά και στα τραπέζια. Ορίστε η γραφική παράσταση ολόκληρου του έτους:


Έχει μια μικρή κατρακύλα προς το τέλος της χρονιάς όπως μπορείτε να δείτε, οπότε τα πράγματα θα μπορούσαν να έχουν λήξει και λίγο καλύτερα, αλλά δεν πειράζει. Τελείωσα τη χρονιά με κέρδος σχεδόν 20 χιλιάδες πριν το rakeback που είναι ένα καλό αποτέλεσμα με τα δικά μου standards. :D

Όσον αφορά τα VPPs, είχα αναφέρει γύρω στο Νοέμβριο πέρσι ότι ήθελα να πάω για τους 300 χιλιάδες πόντους. Δυστυχώς έτυχαν μερικές αναποδιές τον Δεκέμβριο που δεν είχα προβλέψει και με έβγαλαν εκτός του ήδη πολύ πιεσμένου προγράμματός μου. Αν προσθέσουμε και το γεγονός ότι πέρναγα από το downswing που ανέφερα παραπάνω (γύρω στις 8 χιλιάδες μείον, άουτς!) τότε καταλαβαίνετε γιατί εγκατέλειψα τον στόχο μου. Ένιωσα λιγάκι απογοητευμένη με τον εαυτό μου που δεν έφτασα τα 300 χιλιάδες VPPs. Σίγουρα υπήρξαν φορές μέσα στο 2014 που θα μπορούσα να έχω δουλέψει παραπάνω για να τα καταφέρω. Αλλά από την άλλη, στο τέλος του χρόνου είχα συγκεντρώσει 255 χιλιάδες πόντους που είναι περισσότερο από κάθε προηγούμενη χρονιά. Όσο καταφέρνω και βελτιώνομαι, είμαι χαρούμενη.

Μια άλλη βελτίωση που υπήρξε κατά το 2014 ήταν στα stakes που έπαιζα. Ξεκίνησα παίζοντας κυρίως τραπέζια των $12 και $18 τον Γενάρη. Προς το τέλος της χρονιάς ήμουν τακτική παίκτρια των μεσαίων stakes (έχοντας αφήσει πίσω για τα καλά τα $12) και έκανα και κάποιες προσπάθειες στα υψηλά stakes.

Όσο για το 2015; Ελπίζω να είναι κι αυτό τόσο καλό όσο το 2014 (ή ακόμα καλύτερο!). Φέτος ξεκίνησα λίγο αργά γιατί ο André κι εγώ περάσαμε δύο περίπου εβδομάδες στις Μπαχάμες κατά τη διάρκεια του PCA. Όταν γυρίσαμε, είχα πολλά να κάνω (και δεν αναφέρομαι μόνο στο βουνό από μπουγάδα). Μιας και έχουμε το γάμο φέτος, έχουμε πολλά να οργανώσουμε. Πρέπει να βρούμε εκκλησία, να επιλέξουμε το χώρο της δεξίωσης, να προσλάβουμε ένα φωτογράφο, να διαλέξουμε το ωραιότερο νυφικό... Είναι τόσα πολλά αυτά που πρέπει να γίνουν! Πέρασα δύο εβδομάδες γεμάτες με γαμήλιες ετοιμασίες, κάτι που έμοιαζε με full-time δουλειά. Και πιστέψτε με όταν σας λέω ότι ούτε που κοντεύω να τελειώσω!

Βασικά ο Γενάρης πέρασε πριν προλάβω να πω "κύμινο" και είμαστε ήδη στον Φλεβάρη... Αλλά πριν ριχτώ στα ποκερικά τραπέζια υπήρχε κι άλλη μια αλλαγή που έπρεπε να γίνει... Ο εργασιακός μου χώρος! Ο André αποφάσισε να μετακομίσει σ'ένα γραφείο με άλλους παίκτες πόκερ. Αυτό ουσιαστικά σήμαινε ότι εγώ θα έμενα να δουλεύω μόνη μου στο σπίτι. Δεν πέρασε και πολύς χρόνος μέχρι να συνειδητοποιήσω ότι κάτι τέτοιο δεν ήταν εφικτό. Ένιωθα τόσο αντιπαραγωγική να πηγαινοέρχομαι με τις πυτζάμες μου μες στο σπίτι όλη μέρα. Η αναβολή και η βαρεμάρα έγιναν οι καλύτερες φίλες μου. Πραγματικά δεν πίστευα ότι το να πάει ο André να δουλέψει σε άλλο χώρο θα μ'επηρέαζε τόσο πολύ, κι όμως έγινε. Το αποτέλεσμα ήταν... Ότι αποφάσισα να μετακομίσω κι εγώ σ'αυτό το γραφείο!

Το γραφείο

Η γωνιά μου

Προς το παρόν είμαι εκεί σε δοκιμαστική φάση... Δούλευα από το σπίτι για πάνω από ένα χρόνο οπότε είναι πολλά αυτά που πρέπει ν'αλλάξω στην καθημερινότητά μου εξαιτίας αυτής της μετακόμισης. Υπάρχουν άλλοι 7 παίκτες στο συγκεκριμένο χώρο εκτός από τον André κι εμένα, πράγμα αρκετά ενδιαφέρον γιατί είναι κάτι καινούριο για μένα. Έχω δουλέψει σε εταιρικά γραφεία με πολύ κόσμο στον ίδιο χώρο και έχω παίξει πόκερ από το σπίτι με μόνο το φίλο μου για παρέα. Το να παίζω πόκερ σ'ένα δωμάτιο γεμάτο με άτομα που κάνουν το ίδιο είναι κάτι που δεν έχω ξανακάνει. Μου ακούγεται πολύ ωραίο σαν ιδέα!

Όσο για τα σχέδιά μου για το 2015... Θα παραμείνω στα hyper-turbo satellites. Τα πράγματα δυσκόλεψαν λίγο για μας τους λάτρεις των hypers γύρω στο Νοέμβρη, αλλά ευτυχώς η PokerStars αποφάσισε να αποκαταστήσει τις αλλαγές που έκανε. Οπότε δεν άλλαξε τίποτα και θα συνεχίσω να παίζω το αγαπημένο μου format!

Θα ήθελα επίσης να φτάσω τουλάχιστον τις 300 χιλιάδες VPPs, κάτι που δεν κατάφερα πέρσι. Μάλλον θα στοχεύσω για παραπάνω, αλλά ταυτόχρονα προσπαθώ να είμαι και ρεαλίστρια. Έχουμε το γάμο μας φέτος, πράγμα που θα χρειαστεί χρόνο όχι μόνο για τις ετοιμασίες αλλά και για το ταξίδι του μέλιτος.

Τέλος, θέλω να ποστάρω πιο συχνά εδώ στο μπλογκ. Αυτό είναι κάτι που είχα συμπεριλάβει στους στόχους μου και το 2014, αλλά δεν πήγε τόσο καλά όσο θα ήθελα. Ως μέλος της Team Pro Online άρχισα να είμαι πολύ πιο ενεργή στα social media όπως το twitter και το facebook, πράγμα που ορισμένες φορές ήταν εις βάρος του μπλογκ μου. Φέτος θέλω να τα πάω καλύτερα όσον αφορά το μπλογκ!

Αυτά είναι τα νέα μου. Πείτε μου κι εσείς τα δικά σας! Πως ήταν η περσινή χρονιά για σας; Και ποιά είναι τα σχέδιά σας για το 2015; Ελάτε να κουβεντιάσουμε στα σχόλια!

Τα ξαναλέμε σύντομα με ένα καινούριο άρθρο.

Καλή τύχη στα τραπέζια!

3 comments:

  1. Καλή επιτυχία στα τραπέζια και συνέχισε να έχεις ένα τόσο ευχάριστο blog. Και με έναν εξαίσιο γάμο.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ, να 'σαι καλά! :)

      Delete
  2. Κατερινα καλησπερα!!
    Οταν ο Andre παιζει απο Ελλαδα εχει θεμα με το Ελληνικο φορολογικο καθεστως η οχι επειδη εχει Πορτογαλικο account?Και αντιστοιχα εσυ που εχεις Ελληνικο account εχεις θεμα οταν παιζεις απο Πορτογαλια??

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Blockquote

Unordered List